1 секція
Сучасний урок в контексті національно-патріотичного виховання.
(конспект уроку з математики
у 6 класі)
|
|
Виховання патріотизму та національної свідомості на уроках математики (виступ) |
|
Рух Опору в Україні (конспект уроку з історії України) |
Юденко Оксана Вікторівна,
вчитель історії та народознавства Дружелюбівського НВК |
Виховання національної свідомості та патріотизму на уроках історії (виступ) |
Устюжаніна Олена Вікторівна, вчитель історії Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів |
(конспект уроку)
|
Мостова Наталія Вікторівна,
вчитель української мови та літератури Добровеличківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 |
Сокол
Надія Володимирівна, вчитель трудового навчання та технологій Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 |
|
Національно-патріотичне виховання в системі роботи школи (виступ) |
Калашнік
Світлана Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Перчунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів |
Стоцька
Галина Володимирівна,
вчитель
математики
Липнязької
загальноосвітньої
школи І-ІІІ ст. №2 |
|
(з досвіду роботи педагогічного колективу)
|
Димкова
Ліна Миколаївна, директор Миколаївського НВК |
Єжгурова
Тетяна Миколаївна,
вчитель історії Піщанобрідської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
| |
(виступ з досвіду роботи)
|
|
Деменковець Людмила Сергіївна,
вчитель початкових класів Помічнянської ЗШ І-ІІІ ступенів імені Героя України Березняка Є.С.
|
|
Панасюк Євдокія Михайлівна,
вчитель початкових класів Помічнянської ЗШ І-ІІІ ступенів №1 імені Героя України Березняка Є.С. |
|
Сазіна Оксана Анатоліївна,
вчитель англійської мови Помічнянської ЗШ І-ІІІ ступенів імені Героя України Березняка Є.С. |
|
Мазуренко Оксана Володимирівна,
вчитель географії Піщанобрідської ЗШ І-ІІІ ступенів |
Татарова Інна Анатоліївна,
вчитель математики, Піщанобрідської ЗШ І-ІІІ ступенів |
|
Національно-патріотичне виховання в школі. З досвіду роботи (виступ) |
Ткаченко Людмила Вікторівна,
вчитель початкових класів Помічнянської ЗШ І-ІІІ ступенів №3
|
Національно-патріотичне виховання – найголовніша складова у формуванні особистості сучасного українця (виступ) |
Скороход Тетяна Юріївна,
вчитель фізики Помічнянської ЗШ І-ІІІ ступенів №3
|
Національно-патріотичне виховання на уроках англійської мови (виступ) |
Самович Вікторія Анатоліївна, вчитель англійської мови Помічнянської ЗШ І-ІІІступенів №3 |
Аркан Катерина Володимирівна,
вчитель фізики Добровеличківської ЗШ І-ІІІ ступенів №1
|
|
(виступ)
|
Слободянюк Світлана Анатоліївна,
вчитель початкових класів Олексіївської ЗШ
І-ІІ ступенів
|
Патріотичне виховання на уроках англійської мови, використання місцевого компонента на уроках англійської мови як засобу підвищення комунікативної компетенції учнів (виступ) |
Папуша Тетяна Григорівна,
вчитель іноземної мови
Липнязької загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №1
|
Рослини – народні символи (урок природознавства) Додаток |
Шевченко Антоніна Іванівна,
вчитель початкових класів Федорівського НВК |
Виховання справжнього патріотаУкраїни – нагальна вимога сучасності (виступ) |
Скороход Світлана Вікторівна,
вчитель фізики Помічнянської ЗШ І-ІІІ ступенів №1 імені Героя України Березняка Є.С. |
Скороход Світлана Вікторівна,
вчитель фізики Помічнянської ЗШ І-ІІІ ступенів №1 імені Героя України Березняка Є.С. |
(виступ)
|
Русіна Галина Василівна,
вчитель зарубіжної літератури Піщанобрідської загальноосвітньої школи
І-ІІІступенів
|
Запрошуємо усіх до обговорення!
Хочу порекомендувати розробку уроку з української мови Мостової Наталії Вікторівни (Добровеличківська ЗШ І-ІІІ ст. №1) з теми: "Узагальнення і систематизація вивченого про числівник як частину мови". Особисто була присутня під час проведення цього уроку разом з РМО вчителів української мови та літератури. Урок насичений цікавими фактами з історії Добровеличківщини, які покликані виховувати в учнів любов до рідної землі та мови. Велика вдячність Наталії Вікторівні, що наважилася на друк цікавої творчої роботи!!!
ВідповістиВидалитиЦікаві форми роботи, методи і прийоми патріотичного виховання представлені у виступі Русіної Г.В. Є тут і "Літературний квест", і "Пазли", "Криве дзеркало", "Стань письменником". Такі завдання сприяють формуванню духовності, вихованню рис і якостей учня згідно з його здібностями та інтересами в контексті державної політики виховання.
ВідповістиВидалитиМалафій В.А., Миколаївський НВК
Гарні ідеї щодо виховання патріотизму учнів викладені у виступі Татарової Інни Анатоліївни. Адже на уроках математики виховувати почуття патріотизму в учнів на мою думку найважче. Форми та методи роботи, вказані Татаровою І.А. не лише зроблять уроки матемитики більш цікавими та яскравими, а ще й поглиблять знання учнів з історії України та географії.
ВідповістиВидалитиЄжгурова Т.М.,Піщанобрідська ЗШ І-ІІІ ст.
Належна увага приділяється патріотичному вихованню в Перчунівській школі. Вчительський колектив у своїй практиці використовує різні форми роботи: інформаційно-масові, діяльнісно-практичні, діалогічні та індивідуальні. Виховують патріота своєї Батьківщини. Успіхів Вам, шановні колеги!
ВідповістиВидалитиБон О.І., Миколаївський НВК
Мене зацікавив виступ та відео з досвіду роботи Скороход С.В.. Це вчитель у якого завжди є чому повчитися. Світлана Вікторівна працює з учнями з урахуванням трьох планів існування людини: минуле-сучасне-майбутнє. ЇЇ учні завжди активні, цілеспрямовані, виховані, мислять і діють по-новому і є активними перетворювачами життя. Велика дяка Вам за працю і за любов до дітей.
ВідповістиВидалитивчитель Миколаївського НВК,
Бон О.І.
Коментар до виступу Мазуренко Оксани Володимирівни
ВідповістиВидалитиДосить цікавий виступ, який всебічно розкриває форми та методи патріотичного виховання учнів під час проведення уроків та в позакласній роботі. Навчаючи предмету географії, Оксана Володимирівна привчає учнів бачити прекрасне, виховує їх так ,щоб діти не росли байдужими до рідної природи.
Деркач Світлана Володимирівна.
Коментар до виступу Шевчук Ріти Вікторівни
ВідповістиВидалитиВикладання англійської мови дає вчителю широкі можливості по національно-патріотичному вихованню.Кожен куточок України багатий на традиції. Вивчаючи досвід Ріти Вікторівни, хочу відмітити, що вчитель постійно виховує в дітей почуття патріотизму, спонукаючи їх розповідати про сою оселю, родину, країну.
Деркач С.В.
Коментар до виступу Русіної Галини Василівни
ВідповістиВидалитиЦікавий та змістовний виступ. Твори зарубіжної літератури є надзвичайно ефективним засобом патріотичного виховання учнів. Система роботи Галини Василівни базується на використанні найрізноманітніших форм і методів патріотичного виховання, зокрема, формування в дітей найблагородніших людських якостей.
Деркач С.В.
Робота Димкової Л.М.-директора Миколаївського НВК показала, як її колектив плідно працює над формуванням патріотично свідомого громадянина громадянина своєї держави. Молодці.
ВідповістиВидалитиКоментар до виступу директора Миколаївської ЗШ І-ІІ ст Димкової Л.М.
ВідповістиВидалитиМаленьки колектив школи дуже плідно працює у всіх напрямках. Не є виключенням і робота по формуванню національно-патріотичного виховання в системі роботи колективу. Ви досягаєте значних результатів у роботі. Так тримати!. До нових звершень!
Калашнік Світлана
Коментар до виступу вчителя математики Татарової І. А.
ВідповістиВидалитиМатематика точна наука і застосовувати елементи виховання на цих уроках здавалося б складно. Але Інна Анатоліївна знайшла вихід. Щоб збільшити потенціал патріотичного виховання предмета математики вона застосовуює задачі, в яких мова йде про рідний край, державні символи, столицю. Я думаю, що такі задачі не тільки підвищують ціннісне ставлення до держави, а до предмета. Нехай Вам щастить!
Коментар до виступу Мазуренко Оксани Володимирівни вчителя географії.
ВідповістиВидалитиЗ виступу видно, що Оксана Володимирівна приділяє дуже велику увагу патріотичному вихованню підростаючого покоління. Ця робота проводить вчителькою регулярно. На основі вивчення краєзнавчого матеріалу, відвідуються музеї,парки, вивчається навколишнє середовище на місцевому рівні. Можна сказати так: "Просто мандрувати - це нудно. А от мандрувати з метою - це захоплююче і корисно". Нехай Вам щастить у вашій праці.
Коментар до виступу Скороход Світлани Вікторівни, вчителя фізики.
ВідповістиВидалитиСвітлана Вікторівна не тільки чудовий фізик, а і прекрасний класний керівник. Скільки гарних і змістовних заходів проведено нею. Саме такі екскурсії та свята виховують справжніх патріотів України. Молодець!
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиКоментар до виступу Скороход Тетяни Юріївни вчителя фізики Помічнянської ЗШ І-ІІІ ступенів №3.
ВідповістиВидалитиПатріотизм є проявом любові до свого народу, поваги до українських традицій, відчуття своєї належності до України, він становить складову частину національного світогляду і поведінки людини у її ставленні до рідного народу, до інших націй і народів. Найсуттєвішим у національно-патріотичному вихованні є пробудження духовності на національних, загальнокультурних, фахових засадах. Тетяна Юріївна у своїй роботі створює умови для становлення дітей як особистостей зі сформованими національно-патріотичними почуттями , розвиває їхні здібності, таланти залучаючи їх до участі в науково-дослідницькій та краєзнавчій діяльності.
Коментар до виступу Самович Вікторії Анатоліївни,вчителя англійської мови Помічнянської ЗШ І-ІІІ ступенів №3.
ВідповістиВидалитиСеред безлічі навчальних дисциплін предмет “англійська мова” посідає особливе місце. Його своєрідність полягає в тому, що в ході вивчення іноземної мови учні здобувають не знання основ науки, а вміння й навички користуватися чужою мовою як засобом спілкування, засобом одержання нової корисної інформації. Вікторією Анатолієвною ведеться систематична робота з апробування, збору інформації, спостереження, узагальнення, використання краєзнавчого матеріалу на уроках англійської мови. Таким чином, при вивченні іноземної мови відбувається діалог культур, виховуються почуття поваги до культур різних народів.
Коментар до виступу Калашнік Світлани Петрівни.
ВідповістиВидалитиВважаю, правильним є те, що Світлана Петрівна на перше місце поставила формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу у національно-патріотичному вихованні. Адже діти, які будуть виховуватись в такому напрямку обов'язково стануть гідними громадянами нашої прекрасної держави.
Любов до Батьківщини починається з любові і шани до рідної мови, до землі, на якій живеш. Мостова Н.В. дуже вдало використала матеріал про Добровеличківщину і спонукала дітей любити і знати свій рідний край. При узагальненні й систематизації вивченого про числівник як частину мови вчитель зуміла доцільно поєднати навчальну і виховну мету.
ВідповістиВидалитиТворчих успіхів та наснаги.
Коментар на виступ Димкової Л.М.
ВідповістиВидалитиПрочитавши цей досвід по впровадженню патріотичного виховання у сільській школі, я переконалася в тому, що цього можна досягти на будь-якому предметі, було б лише бажання. Можемо узяти за приклад роботу учителів Миколаївської школи. Бажаю колективу продовжувати працювати на такому ж високому рівні і надалі.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиКоментар до доповіді Шевчук Ріти Вікторівни: Ріта Вікторівна наголосила на значенні англійської мови в формуванні почуття національної гідності. Розкрила теми, які найбільше сприяють для національно-патріотичного виховання. Сазіна О.А.
ВідповістиВидалитиКоментар до доповіді Самович Вікторії Анатоліївні: Було цікаво переглянути додані до виступу фото, які розкривають Вікторію Анатоліївну як творчо працюючого вчителя. Бажаю подальших успіхів у вихованні справжніх патріотів нашої Батьківщини!
ВідповістиВидалитиКоментар до виступу Папуші Тетяни Григорівни: Згідно до нових Державних стандартів освіти та нових програмових вимог, велике значення надається використанню регіонального компонента на уроках англійської мови, саме тому було цікаво і корисно ознайомитись з досвідом роботи Тетяни Григоріївни з цього питання. Дякую за змістовний та інформативний виступ.
ВідповістиВидалитиКоментар конспекту уроку Юденко О.В.
ВідповістиВидалитиСучасний урок історії України є основою національно-патріотичного виховання підростаючого покоління. На уроках історії в 11 класі учні мають можливість розглянути досить актуальні сьогодні питання, серед яких і питання націоналістичної течії руху Опору в роки радянсько-німецької війни. Форми і методи роботи підібрані Оксаною Вікторівною дають можливість дітям сформувати власне ставлення до тих подій, визначити чи були представники ОУН-УПА героями, чи були вони колаборантами. Досить вдало підібраний додатковий матеріал, який базується і на краєзнавчому аспекті, що також сприяє формуванню національної свідомості, виховує патріотичні почуття. Я думаю, що такий урок спонукатиме учнів до подальших пошуків істини, допоможе розібратись в дискусійних питаннях сучасної історії, а значить усвідомити себе справжнім громадянином своєї держави.