вівторок, 5 січня 2016 р.

2 секція

2 секція


Позаурочний аспект національно-патріотичного виховання.


Моя гордість – Україна
(виховна година)
Гетенко Неля Валеріївна, 
вчитель української мови та літератури 
Дружелюбівського НВК
Коваленко Надія Миколаївна,
вчитель математики Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів
Коваленко Надія Миколаївна та 
Калашник 
Олена Анатоліївна, 

вчителі математики Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів
Коваленко Надія Миколаївна, 

вчитель математики Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів
Борщевська 
Людмила Володимирівна, 
заступник директора з навчально-виховної роботи 
Дружелюбівського НВК
для учнів 6-х класів до Дня Збройних Сил України
Петренко Людмила Олександрівна, 
вчитель математики Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 імені Героя України Березняка Євгена Степановича
(презентація з досвіду роботи)
Константінова Наталія Федорівна, 
вчитель української мови та літератури Добровеличківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1
(Учнівська конференція)
Сєлін Артур Павлович, 
вчитель історії Перчунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Ковальчук 
Валентина Миколаївна, 
вчитель початкових класів Миколаївського НВК
Голубєва Тетяна Володимирівна, 
вчитель англійської мови Добровеличківського НВК
Царенко Роман Васильович, 
директор Олексіївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
(сценарій)
Дрига Неля Вікторівна, вчитель початкових класів Новолутківського НВК
(конспект інтегрованого заняття для дітей різновікової групи)
Носач Наталія Василівна,
вихователь дошкільної групи Новолутківського НВК
(година спілкування у 4 класі)

Скуратовська Олена Валентинівна,
вчитель початкових класів
Миколаївського НВК 
(виступ)
Бондаренко Ірина Володимирівна, 
учитель математики та фізики Добровеличківського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 – гімназія»
Коваленко 
Алла Олексіївна, 
вчитель історії Добровеличківського НВК

(конкурс – гра)
Малафій Сергій Валентинович,
вчитель географії та біології Миколаївського НВК

(літературно - музична композиція)
Шевченко Катерина Анатоліївна,
заступник директора з навчально-виховної роботи Олександрівської ЗШ І-ІІІ ступенів
(конспект)
Сербіна Світлана Іванівна, 
вчитель біології та хімії Тишківської ЗШ 
І-ІІІ ступенів №1
(з досвіду роботи)
Педагогічний колектив Миколаївського НВК
Формування національно-патріотичної свідомості учнів через систему виховної роботи школи
(виступ)
Ковтун Оксана Миколаївна,
педагог-організатор Помічнянської ЗШ І-ІІІ ступенів №2
Громадянське виховання: інструменти дотику до особистості
(виступ)
Мар’янова Віра Іванівна,
заступник директора з НВР 
Липнязької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 
Малішенко Світлана Валеріївна,
вчитель початкових класів Гнатівського НВК


Дякуємо всім учасникам конференції за надіслані матеріали!
Запрошуємо усіх до обговорення! 

24 коментарі:




  1. Патріотичні почуття. Цей рівень виховання неможливий без участі школи і міні-соціуму, іншими словами, однокласників.
    Патріотичне почуття - це головна сполучна ланка між людиною і державою. Наявність патріотизму у людини свідчить про її ставлення до країни, з якою у неї є громадянський зв'язок. Від рівня патріотизму буде залежати весь політичний клімат країни в цілому.
    Велика робота по вихованню патріотизму покладена на вчителя. Проводячи такі виховні заходи ми закладаємо в душі учнів почуття патріотизму, закріплюємо знання про державну символіку та народні символи.
    На таких годинах спілкування класні керівники виховують ціннісне ставлення до держави, сім’ї, самого себе, почуття особистої відповідальності за долю держави та українського народу. (Моя гордість – Україна
    (виховна година,Гетенко Нелі Валеріївни,
    вчителя української мови та літератури
    Дружелюбівського НВК).

    Димкова Л.М., Миколаївський НВК.

    ВідповістиВидалити
  2. Коментар до виховного заходу вчителя початкових класів Скуратовської О.В., Миколаївського НВК.
    Патріотизм - це одна із якостей людського характеру. Він, подібно до любові, керує людською свідомістю, заставляючи робити великі і малі вчинки в ім'я своєї батьківщини.
    В усіх народів світу є повір’я, що той, хто забув звичаї своїх батьків, карається людьми й Богом. Він никає світом, як блудний син, і ніде не може знайти собі притулку та пристановища, бо він загублений для свого народу.
    Олена Валентинівна вдало взяла за основу приклад з перелітними птахами, які щороку вимушені залишати рідний край, але, долаючи відстані, завжди повертаються.
    Вчитель при проведенні заходу підготувала різні види робіт:
    • Гра «Скринька».
    • Порівняльна характеристика.
    • Робота в групі.
    • Слухання музики.
    Чітко виділена проблема виховного заходу.Вдало підібрана практична робота. Мета заходу реалізована.
    Димкова Л.М., Миколаївський НВК.

    ВідповістиВидалити
  3. Коментар до виховного заходу вчителя початкових класів Ковальчук В.М., Миколаївського НВК.

    Патріотизм - величний вияв нескінченної любові до рідного краю. Патріот живе в єдності зі своїм народом, він живе своїм народом, адже життя народу стає його життям.
    На виховному занятті вчитель поглиблює знання учнів про державні символи України, культурну спадщину рідного краю, формує навички поводження під час урочистих подій. Валентина Миколаївна тісно співпрацює з батьками класу. Актив батківського комітету приймає активну участь у проведенні виховних годин.
    Вдалий вид роботи «Літературний аукціон». Діти вчаться декламувати вірші, запам’ятовують авторів. Цікава форма роботи для учнів «Народна скарбничка».
    Даний виховний захід виховує почуття патріотизму до рідної держави, повагу до її символів.
    Димкова Л.М., Миколаївський НВК.

    ВідповістиВидалити
  4. Коментар до виховного заходу вчителя географії та біології Малафій С.В., Миколаївського НВК.

    З давніх-давен в Україні будь-які зібрання дітей супроводжувалися ігровою діяльністю. Змагалися у стрільбі з луків, метанні сніжок, катанні на санчатах, лижах, ковзанах. Народна виховна мудрість емпірично передбачала розв’язання важливих технологічних завдань формування особистості дитини. Зокрема засобами народної гри виводили маленьку людину з її реального побутового повсякденного життя, запобігали
    складання стереотипів сумніву й недовіри до своїх сил. Через гру дитині надавалася змога заявити оточенню про свій позитивний потенціал. Саме у грі вправи активізували рухливість, розвивали процеси мислення, викликали в неї позитивні емоції.
    З переходом із умов гри до умов навчальної діяльності настає в житті дитини переломний момент. Нове становище дитини в суспільстві визначається тим, що вона не просто йде з дитячого садка до школи, а тим, що навчання для неї стане віднині обов’язковим.
    За результат свого навчання дитина нестиме відповідальність перед вчителем, школою й своєю сім’єю. Тепер дитина мусить дотримуватись однакових для всіх школярів правил. І тут на допомогу учням і вчителям знову приходить гра. Як діти 1 – 4 класів так і учні 5- 9 клас люблять заходи, які проходять у формі гри.
    Сергій Валентинович готуючи виховний захід підібрав цікаві завдання, які розширюють знання учнів про нашу батьківщину.
    В ході гри формує в дітей високі громадянські якості: патріотизм, людяність , доброту, милосердя.
    Дуже сподобався конкурс «Без їжі й віл не потягне». Розширює коло знань про Україну конкурс «Портретна галарея».
    На мою думку захід цікавий. Поглиблює знання учнів про нашу батьківщину.
    Димкова Л.М., Миколаївський НВК.

    ВідповістиВидалити
  5. Коментар до літературно-музичної композиції "Єднаймось, брати-українці" Шевченко К.А.
    Головна мета патріотичного виховання - набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування ним духовних багатств українського народу, досягнення високої культури міжнаціональних відносин, формування в молодих людей якостей громадянина України, розвивання духовності, прищеплення моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури.
    Саме літературно-музична композиція дає змогу в привабливій і знайомій формі виховувати в учнів гордість за свій край, його звичаї, мову та пісні. українська поезія та мелос здатні пробудити естетичні потреби і почуття вихованців.
    Малафій С.В., Миколаївський НВК

    ВідповістиВидалити
  6. Коментар до години спілкування Скуратовської Олени Валентинівни.
    Змістовна, патріотично виховуюча година спілкування, яка показує як потрібно разом з учнями плекати образ рідної країни, а не нав’язувати свої думки, відштовхуючись від найвищих набутків нації, проте не оминаючи прикрих сторін діянь нашої держави. Сподобався яскраво підібраний додатковий матеріал.

    ВідповістиВидалити
  7. Коментар до виступу Борщевської Людмили Володимирівни
    Досить змістовний виступ, який широко розкриває проблему виховання свідомого громадянина, патріота своєї Батьківщини. Адже, в наш складний час стабільність і могутність держави залежить від патріотизму громадян, їх готовності служити інтересам України.
    Деркач С.В.

    ВідповістиВидалити
  8. Переглядаючи роботу Ковальчук В.М.- вчителя початкових класів Миколаївського НВК ми можемо побачити, що вчитель тісно співпрацює з батьками. Залучає їх до виховання в учнів почуття патріотизму. Використовуючи різноманітні засоби та методи.

    ВідповістиВидалити
  9. Скуратовська О.В.- вчитель початкових класів Миколаївського НВК показала в свої роботі велику спадщину видатних українських письменників. Використовує різноманітні методи, щоб прищеплювати любов до рідного краю.

    ВідповістиВидалити
  10. Розглядаючи роботу Малафія С.В. ми можемо побачити,як вчитель широко використовує різноманітні методи і засоби для виховання патріотизму у підростоючого покоління. Робота дуже цікава.

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже вдалою є захід КВК "Патріоти, впред!" вчителя математики Помічнянської ЗШ І-ІІІ ст. №1 Петренко Л.О.Здавалося, б, як можна виховувати патріотичні почуття на уроках чи позакласних заходах з математики. Виявляється, дуже просто. Я цей матеріал використаю у своїй роботі. Дякую учителю.
    Калашнік С.П., вчитель фізики та математики Перчунівської ЗШ І-ІІІ ст.

    ВідповістиВидалити
  12. Ми живемо у незалежній Україні. Нелегкі часи переживаємо всі ми. Багато сторінок з історії нашої держави замовчувались. Проте, зараз всі сили направлені, щоб ми знали свою історію. Багато в цьому плані працює молодий учитель історії Перчунівської ЗШ І-ІІІ ст. Сєлін А.П. Проводить багато заходів, щоб познайомитися і вивчити тривалий і непростий шлях України до незалежності, Однією з найважливіших історичних дат є саме 22 січня (проголошення першої незалежності у 1918 році та проголошення Акта злуки УНР і ЗУНР). Традиційними і в нашій школі є певні заходи. В цьому році Артур Павлович провів учнівську конференцію для учнів 9-11 класів. Цьому заходу передувала значна підготовча робота.Учні готували виступи, презентації, дивились фільми. Учасники конференції у доступній формі виклали свої думки щодо відзначення Дня Соборності. Намітили заходи щодо Року Державності України.
    Заступник директора з НВР Калашнік Світлана

    ВідповістиВидалити
  13. Коментар до представленої моделі випускника-патріота вчителя математики Добровеличківської СЗ школи-інтернату.
    Дана модель випускника-патріота охоплює всі сторони властиві для сучасного випускника і не просто випускника, а патріота. Залишилось нам, вчителям, цю модель зреалізувати у житті. Тоді наща країна стане найкращою в світі, як у пісні, перлина Україна, одна єдина у цілім світі. Хай щастить Вам у вихованні випускників-патріотів.
    Заступник директора з НВР Калашнік Світлана

    ВідповістиВидалити
  14. Нам дуже сподобалася година спілкування, виставлена вчителем початкових класів Миколаївського НВК, Скураторської О. В. "Хто нас навчить любити Батьківщину?" Цей захід сприяє вихованню та повазі до культури та історії рідної держави, сімейних традицій та любові до природи нашого краю. Вчителі початкових класів: Чуприна Т.П., Жиленко О.А.

    ВідповістиВидалити
  15. Сподобався конкурс- гра Малафія С. В. «Я люблю Україну», який поділився досвідом своєї роботи по вихованню сьогочасної української молоді гідними синами і дочками Вітчизни, до природних надбань рідного краю, захисниками духовної культури українського народу. Вчитель географії та біології Комарист О. А.

    ВідповістиВидалити
  16. Усний журнал "Україна - моя Батьківщина" вчителя початкових класів Мколаївського НВК Ковальчук В. М. розвиває почуття гордості, глибокої поваги до символів України, виховує у маленьких громадян почуття любові до рідного краю.
    Преподобна Л. В.

    ВідповістиВидалити
  17. Усний журнал "Україна - моя Батьківщина" вчителя початкових класів Мколаївського НВК Ковальчук В. М. розвиває почуття гордості, глибокої поваги до символів України, виховує у маленьких громадян почуття любові до рідного краю. Вчитель широко використовує різноманітні методи і засоби для виховання патріотизму у підростоючого покоління. Так тримати!

    ВідповістиВидалити
  18. Мені сподобалася робота педагогічного колективу Миколаївського НВК та його директора Димкової Л. М. (презентація волонтерського загону «Поклик»). Нині школа – це не лише освітній, а й культурний центр села, осередок турботи про людей. Цю істину доводять вчителі та учні школи. Мені це відомо, тому що тут живуть мої родичі, які в повній мірі відчувають піклування школярів та їх наставників. Дякую вчителям школи за людяність і турботу.

    ВідповістиВидалити
  19. Дмитрієва С. А. Помічнянська ЗШ І-ІІІ ст. №1 імені Героя України Березняка Є. С. Мені сподобався конкурс-гра "Я люблю Україну" вчителя Миколаївського НВК Малафія С. В. Такі заходи спонукають дітей вивчати історію, мову та традиції рідного краю. Вчитель підібрав цікавий, змістовний матеріал та використав вдалі форми роботи. Дякую за розробку.

    ВідповістиВидалити
  20. Цікавими були розробки виховних заходів вчителів початкової школи Ковальчук В. М. та Скуратовської О. В. Такі години спілкування сіють в серцях дітей зернятка патріотизму і вчать бути справжніми людьми.

    ВідповістиВидалити